Skip directly to content

ETHAN~CHAN

ABOUT ME

ETHAN~CHAN's picture
Member name: 
ETHAN~CHAN
Country: 
United States
Name: 
ETHAN~CHAN
User comments: 

Comments

Mark Montoya_2's picture

u arnt tha 1st to comment ive had 1 ofthese 4 a long time

Mark Montoya_2's picture

i should put big poppa

tierra>>>'s picture

lol yeah i know isn't your other page like that

tierra>>>'s picture

i see i mean i hear lol

tierra>>>'s picture

haha yeah

ETHAN~CHAN's picture
Dian gutierrez's picture

wow really?

kingtravis's picture

lol lmao y did u sunt dat 2 me

B@by G!rl's picture

LOL!!!!

B@by G!rl's picture

yea but i saved the pictures lol.

kingtravis's picture

oh bt y ddo ur user name say take yo cloths off

henry claw's picture

ethan wazzzzzzzzzzuppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KR3W's picture

yup haha u listen to tiesto

KR3W's picture

oh haha fuk yess haha i like elements of life wbu

KR3W's picture

who are u

KR3W's picture

oh me too i also like traffic

KR3W's picture

i love both haha jk i like his new album

KR3W's picture

KR3W's picture

Mark Montoya_2's picture

i know

Mark Montoya_2's picture

wat

S. Yunnqin's picture

lOl Ourrr school is qhetttO' && EvveryOnnne knoes it bahahahha

S. Yunnqin's picture

Huhh ? .

KR3W's picture

exctasy is a cool song

KR3W's picture

ok haha