Skip directly to content

NEW Gucci Mane Video - "What It's Gonna Be"

Blog

  • Gucci Mane_16's picture
    NEW Gucci Mane Video - "What It's Gonna Be"
    Posted by           
    November 01, 2010







    Gucci Mane's new video for "What It's Gonna Be" off the Appeal album! Get it on iTunes now!

    Official
    23
Gucci Mane_16's picture
on November 1, 2010 - 3:47pm







Gucci Mane's new video for "What It's Gonna Be" off the Appeal album! Get it on iTunes now!

Comments

nicole eyez's picture

GUCCI ONCE AGAIN ..HOMIE...YOU......DID IT.....THE APPEAL.....IS THE SHIT.......I BANG IT ALDAY......AND I JUS GOT ONE OF THOSE 1017BICK SQUAD T-SHIRTS....YEAH ITS ON NA......GUCCI THA MANE!!!!

young44boy's picture

this video is the shit my nigga and all your music i love and i dig ya and evething you stand for cuz

MOJO CRACKPOT's picture

thislook/sound like mojo

Aprill Cook's picture

this shit hot

laura shifflet's picture

gucci got game!!!!lol

Rochelle's picture

I Love U Gucciii!!

Wallace Henryhand's picture

this rite here goes hard.!

KENNY ALEXIS's picture

Z.O.E CLICK FUKZ WIT STR8 UP

bader al kooheji's picture

love from bahrain gucci u should come to bahrain . that fucker 50 cent he came and timbalad and florida and sean kigston u should come

TJ_3's picture

gucci mane is the best rapper alive to me gucci mane all day

Pages